Eylem

 Eylem röportajı

 Eylem röportajı
 eylem-aman.blogspot.com

Eylem kimdir ? Bize biraz kendini tanıtır mısın ?

22 yaşındayım, Londra doğumluyum. Ailem aslen Kıbrıs’lı ama ben Londra’da doğup büyüdüm. 3 kardeşiz. Aileme çok değer veriyorum. Onlar benim için çok önemli. Başından sonuna kadar bana hep onlar destek oldu. Mesela kıyafetlerimi kız kardeşim ve ablam tasarlıyor genelde.

Müziğe olan ilgin ne zaman başladı ?

Çok küçük yaşlarda müziğe olan ilgim başladı. Vocal Tech School ‘ da eğitim gördüm. iki yıl sanat kursunda sahne aldım

İngiltere’de ki müzik çalışmalarından bahseder misin ?

(BTEC)“STEAMY KNIGHTS” isimli kız grubum vardı. Onlarla başarılı bir müzik hayatı geçirdik. Ancak yollarımız ayırmak durumundaydık çünkü ben müziğe özel hayatımdan da fazla değer veriyordum. Hepsini ayrı ayrı çok seviyorum ama ben daha fazla şeyler yapmak istiyordum. Onlarla birlikte 2002 Eurovision şarkı yarışmasında son 8 e kaldım ve şarkımız “First Night” ile büyük ilgi topladık. Daha sonra İngiltere’de yayınlanan ve rayting rekorları kıran X-faktör programı içerisinde yer alan pop star yarışmasında 50 bin kişi arasından ilk 50 ye kaldım. Oradaki jüri üyeleri birbirinden değerli isimlerdi. Aslında yarışmayı sonuna kadar götürebilirdim ama bir rock yıldızı aranıyordu, bense pop söylüyordum. Bu albüm için ciddi aranjörlerle çalıştım, bu çevreyi de İngiltere’ deki müzik çalışmalarım sırasında edindim.

Albüm yapma fikri nasıl doğdu ?

Albüm yapmayı başından beri istiyordum. Türkiye’ ye geldiğim zaman Ahmet Çelenk ile tanıştım. Onlar şarkılarımı duyduklarında bana bu albümü yapmak istediler. Farklı bir soundu var albümün.


Eylem’in müzik tarzı nedir ?
Müzik tarzımı pop olarak yorumluyorum.

Albümünü anlatır mısın bize ? tarzı nedir , kimlerle çalıştın , kimin şarkıları var vs…

Albümde 13 tane parça var. 6 tane Türkçe ki bir tane “yalnızım” adında parçam var, bir de onun remixini koyduk, diğer 7 parçam İngilizce. İngiltere’de 2 play studio’s, magic c studios londonve cherry tree studio’s ta, Türkiye’de de Marşandiz stüdyolarında hazırlandı bu albüm. Ceyhun çelikten ve Wessley Johnson albümün müzik direktörlüğünü yaptılar. Şarkılar bana ait. Sadece turkish delight isimli parçamı çok ünlü bir söz yazarı olan Gary Benson beni tanıdıktan sonra benim için yazmıştır. Müzik bana ait o parçada. Yalnızım isimli parçanın remixini de Türkiye’de bence sayılı dj ler arasında bulunan dj Burak Yeter yaptı. Dokuzsekiz Müzik Yapım’ da bu albümdeki en büyük başarı payına sahip bence. Çok ciddi bir çalışma yaptık ve meyvelerini almaya başlıyoruz. Bu arada İbrahim Tatlıses’ in “Allah Allah” parçasını İngilizce yorumladım. Bu da farklı bir yorum oldu ve club kültürünü destekleyen bir parçadır. İngiltere’de bu parça radyolarda çalıyor ve belki bir süre sonra orada bu parçaya bir single yapabilirim. “Allah Allah” ismi yabancılar tarafından dikkat çekiyor, onlar bu şarkıyı çok beğendiler. Çıkış parçamız olarak “Aman” ı seçtik, klipimiz de Tülay İbak çekti. Kendimle çok bağdaştırdığım bir klip çıktı ortaya.

Bundan sonraki projelerin ve hayallerin nelerdir ?

O kadar çok hayalim var ki… hiçbir zaman da bitmeyecek. Mesela Türkiye’den bir sanatçı ile düet yapabilirim. Ben kendimi buradaki birçok sanatçıdan farklı buluyorum. Herkesin başarısı kendine, tabii ki taktir ediyorum yapılan işleri ancak ben sadece şarkıcı değilim. Ben bir “show girl” üm. Danslarımla müziğimle ve sesimle bir “EYLEM” başlattığıma inanıyorum ve bu devam edecek. Sahne şovlarım olacak benim, sahneyi tam anlamıyla dolduracağım. Bir de Hadise ile kıyaslıyorlar beni. Bir Türk olarak onun yapmış olduğu parçayı ve başarısını tabii ki taktir ediyorum ama benim 13 parçadan oluşan bir albümüm, danslarım ve çok çok iyi bir İngilizce’m var. Kendimi de kimseyle bir tutmak istemiyorum ve kimsenin de kıyas yapmasını istemiyorum. Ben Eylemim ve kendi başıma başarılara imza atacağım.

4 Yorumlar:

At 4:27 AM, Blogger deniz demişŸ...

merhaba eylem qblacığım ben senden küçük olsam da (18yasındayım) yine de seni cooooooooooooookkkk seviyorum yaaa aşkın yaşı yoktur zaten dimi yaa ablacım seninle tanışmak için canımı bile verirdim :(((( kendine iyi bak olur mu kocaman ölpüuyorumm

 
At 2:32 PM, Blogger gozdoşşş demişŸ...

merhaba eylem abla ben gözde ya süpersin ya ne olur bana email at fanatik harnanım seni örnek alıyorum inşallah herzaman böle kalırsın seni çok seviyorum

 
At 3:41 AM, Blogger burçin demişŸ...

eylem sana hastayım gördüğüm her adresinden sana yazı bırakıyorum ama umarım okuyorsundur.o konuşmana bayılıyorum.seninle tanışma imkanım wardır inş.nolur benimle bir kerecik olsun konuş lütfeen.o sesini bir de bana özel kullan nolur.bir de seni ekranlarda daha çok görmek istiyorum lütfen daha çok kendini göster bizden uzak kalma.senin için canımı bile weririm senden başka hayran olduğum kimse yok bütün kitaplarım senin isimlerinle dolu umarım yazılarımı okuyorsundur sen ÇOOOKKK SEVİYOORRRUUUUMMM.....

 
At 3:44 AM, Blogger burçin demişŸ...

eylem ben 14 yaşındayım ama arkadaş olamazmıyız lütfen bu ALLAH kulunun istediğini yap seninle tanışmak istiyorum adresim:pembelim93@hotmail.com lütfen benimle konuş nolluurr senin çookk büyük hayranınım hatta konuşurken bile seni taklit etmeye çalışıorum bilio musun nolur bu yazılarımı oku sana BAYLIYORUUMM....

 

Post a Comment

<< Anasayfa